Goedkope ticket

• Dwight

Hallo allemaal,

Ik wil in de zomer (15 juli) voor ongeveer 6 weken naar New York.

Ik ben een student en vraag me af waar ik voor rond de ?500 een ticket kan kopen.

Ik heb op internet gezocht, maar kon tot op heden niets vinden(voor dit bedrag). Is het mogelijk voor dit bedrag in de zomer?Zo ja, waar en met welke maatschappij?

Alvast bedankt en hoop snel van jullie te mogen horen.

Groet,

Dwight.

• toverfee

Ik ben bang dat het je niet gaat lukken om voor dat bedrag in juli naar new york te vliegen.

Een ticket in die periode kost je al gauw zo'n 650/700 euro en dat kan oplopen naarmate je later gaat boeken.

Hier komen dan ook nog eens de luchthavenbelasting bij van soms 180 euro,dat verschilt per maatschappij.

Succes met zoeken

groetjes Toverfee

• René

Inclusief luchthavenbelasting kost het je nu bij www.ba.com minimaal zo'n 800 euro.

Goedkoper zal het zijn als je een last minut ticket kan aanschaffen.

• Nancy

Kijk eens op www.vliegwinkel.nl

Vorig jaar ben ik met Continental Airlines direct naar Newark gevlogen voor ongever 550 euro (alle taxes inbegrepen).

• Erik77

Bij KLM krijg je als student korting op vliegtickets naar vele bestemmingen. Een ticket naar New York JFK kost in de zomer € 595,-. Alleen te boeken op www.klm.nl (Speciale aanbiedingen -> Studenten -> USA & Canada -> New York).

• jeanette

Dwight, probeer het eens via de site van Schiphol.nl. Daar kun je bij diverse maatschappijen een vliegticket boeken, zo ook via Budgetair, die stoelen inkoopt bij Delta en die vanaf 295 euro verkoopt. succes!

• Ellen

Wij hebben ong. 3,5 week geleden een vlucht geboekt…600 euro incl taxes! Naar Vegas en terug een stop over in NYC! Dat is zeker niet duur! Vliegen met Continental Airlines….

Zo zie je maar, hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper het is, meestal althans!

informeer even bij een reisburo ofzo…

Groetjes!

• Niels

Ik heb net twee tickets gekocht via budgetair….dus met Delta Airlines naar JFK…445 euro all-in per stuk…

Gr,

Niels