Hotel Crowne Plaza Manhattan

• Chefke

Hallo allemaal,

Had weer eens ff een vraagje!

Kon met de ZOEKFUNCTIE niks vinden op het forum over

“Crowne Plaza Manhattan” dus stel daarom m'n vraag hier even.

Wie is er bekent met dit hotel of is er weel eens geweest?

Heb al op Tripadvisor.com gekeken alleen weil graag de

meening van een Nederlander die er is geweest..

Groeten,

Rudy

• jeanette

Hoi Rudy, Ik ben zelf niet in het hotel geweest maar heb er wel 7 uur voor gestaan tijdens de nieuw jaarsviering 3 weken geleden. Wat mij opviel was dat dit hotel zeer gastvrij is. Als een van de weinige bedrijven in de omgeving van Times Square vonden zij het geen probleem dat er gebruikt werd gemaakt van hun sanitaire faciliteiten tijdens het lange wachten. Dat vind ik opzich al een vermelding waard.

• Chefke

Oke bedankt voor je reactie! En de wc's zijn dus mooi!

• John

Waarschijnlijk is dit het enige antwoord dat zult krijgen. Dit Forum wordt namelijk vooral gelezen door Hotel Pennsylvania adepten. Wellicht is het zinvol om je vraag te stellen op het New York Forum van TripAdvisor.

http://www.tripadvisor.com/ShowForum-g60763-i5-New_York_City_New_York.html

• Chefke

John,

Als je m'n eerste berichtje GOED hebt gelezen zul je begrijpen

dat ik daar al ben geweest….

• Natasja L.

Chefke, als je de reactie van John GOED gelezen hebt, bedoelde hij het FORUM van Tripadvisor. Ik heb jouw vraag daar niet bij zien staan. Een forum is iets heel anders dan een review! Ik vind het een goede tip van John om je vraag daar te plaatsen. Nog een forum is askanewyorker.com. Je kan bij beide sites ook de zoekfunctie gebruiken. Ik begrijp dat je de mening van een Nederlander wilt hebben. Je kan beter kijken op vakantiereiswijzer.nl (daar staan er 3 op) of wereldwijzer.nl. Op de laatste site heb je ook een special item “hotelervaringen”. Misschien dat je daar meer geluk hebt!

Groetjes van Natasja

• John

Chefke,

Het is dat ik beter weet want, anders zou ik toch echt denken dat je lid bent van onze zuiderburen. Het gros van de Nederlanders komt niet verder dan Hotel Pennsylvania (bij deze alvast mijn excuses voor de Nederlanders die wel naar andere hotels gaan). Vandaar dat ik je naar het forum van Tripadvisor heb verwezen. Ik weet dat je op deze site bent geweest maar daarom verwijs ik ook naar het Forum (duidelijker dan dit kan ik het echt niet maken). Als je daar je vraag stelt is de kans groter dat je een antwoord krijgt dan op dit Forum. Veel succes.

John

• Chefke

Sorry! Bedankt zal ff verder kijken.

Groeten,

Chefke

• Muppet

Dag John,

Je brengt het nog al rot en hoewel ik het met je eens ben (ben zelfs nog nooit in Pensylvenia geweest terwijl ik inmiddels toch al 4 x in de afgelopen 6 jaar in new York ben geweest) kan je ook zo denken; laat al die toeristen maar lekker in dat hotel en rondom Times Square blijven, dan kunnen de echte liefhebbers op andere plekken gewoon van authentiek New York genieten zonder dat je constant Nederlands hoort en je je vaak plaatsvervangend moet schamen voor onze helaas vaak a-sociale en luidruchtige landgenoten.

Mocht je een echt NY-liefhebber hotel willen, mail me dan dan heb ik er nog wel een.

• Natasja L.

Hallo Muppet,

Je doet nogal geheimzinnig over je ‘echte NY-liefhebber’ hotel, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dit hotel. Kan je ons niet gewoon de naam geven of moeten we perse een mail sturen. (mailadres is ook niet bekend!?)

Dus als je ons echt wilt helpen met een aan te bevelen hotel doe het dan gewoon via dit forum, dat maakt het een stuk makkelijker. Er zijn zoveel hotels in New York, ik ben daarom erg nieuwsgierig geworden wat ‘jouw hotel’ zo bijzonder maakt.

Groetjes Natasja