Kosten van ditjes en datjes in New York

• Chefke

Hallo allemaal,

Ben eigenlijks wel benieuwd wat alles in New York kost kwa

eten en drinken.. Wat ben je kwijt voor bijvoorbeeld een ontbijt,

lunch of diner/avondmaal?

Groetjes!

• frank

dat kun je zelf bepalen.

wij waren 3 dagen in newyork vorige week en aten elke dag sushi 16$ met 2 personen.

• Chefke

Ja dat zal ik ook zeker zelf bepalen! Maar ik vraag wat alles daar ongeveer zo'n

beetje kost!

• frank

je kan het zelf zo duur maken als je wilt.

voor een redelijk ontbijt ben je 10$ p.p.

colatje 2$ bier is wel duur 7$

uiteten kan je zelf zo duur maken als je wilt, dat is ook het leuke van newyork.

ik was voopr een luch in chiatown 4$ kwijt p.p. ontbeperkt chinees.

• mariska

Kort lontje?????????????????

• Chefke

Bedankt Frank. Had namelijk geen flauw idee wat dat allemaal kost daaro.

• Chefke

Kort lontje?!

• Vera

Hoi Chefke.

Ik weet niet of jij van Chinees houdt , maar wij eten vaak bij The China Town Express op 7th Ave. Between 34/35th street.

Het is daar zelfbediening , je betaald niet wat je neemt , maar je betaald na gewicht .

Dat is natuurlijk wel fijn , want of je nu alleen maar witte droge rijst neemt , of alleen maar vlees , het gaat na gewicht.

Wij hebben daar toch altijd een heerlijk bord vol met echt prima eten voor Ca. US$ 7.00

Voor de rest is het dus echt zoals de anderen al zeggen , je kunt het duur , maar ook erg goedkoop houden .

Ik wens je alvast een prima reis toe.

Groetjes Vera

• mickey

De kosten van bier zijn geen 7 dollar! Ik was op time square en daar kost een groot biertje. 5 dollar.

Wij aten vaak pizza en dan ben je klaar voor 3 a 4 dollar per persoon. Met een cola erbij voor 1 dollar!

Dus je kan het inderdaad zo duur maken als je zelf wilt. Wij gingen niet in een hoofdstraat eten dan ben je zo 60 dollar kwijt voor een beetje eten.

• Chefke

Nou we zien het allemaal! De reis is inmiddels geboekt voor 9 dagen

naar het crowne Plaza vrijwel op Time Square!

Rudy