Wat is jullie ervaring met Continental, van Amsterdam Schiphol - Newark?
Hallo Rene.
Mijn ervaring met het vliegen van schiphol naar Newark met CO is eigenlijk wel erg goed .
Alles liep op rolletjes.
Ze houden de vertrek tijden altijd goed aan , ik heb dus nog nooit vertraging met hun opgelopen .
Het eten en drinken tijdens de vlucht is ook prima.
Wij hadden wel het pech dat we personeel hadden die er op de een of andere manier niet zo erg veel zin in hadden , ze hadden lange gezichten , en waren een beetje nors ! (dit was op de terugreis)
De landing op Newark ging er in Oktober vrij hard aan toe , maar het waaide er ook behoorlijk hard !
Misschien hebben sommige van jullie dit al vaker meegemaakt , maar voor mij was dit de 1e landing die ik echt goed voelde.
Bij de landing op Schiphol hadden we dat ook , maar de andere mensen reageerden er helemaal niet op , dus was dit een teken dat het toch heel normaal was hahaha
Het leuke van het vliegen met de CO is dat jij je eigen entertainment systeem hebt.
Dat houdt je toch een beetje bezig tijdens de best lange reis ..
Alles met alles was het een geslaagde vlucht . en ik heb nu mijn reis voor in oktober alweer geboekt .
Ik vlieg dus weer gewoon met Continental Airlines Non-Stop naar Newark.
Het is echt prima te doen met deze maatschappij.
Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe .
Geniet ervan !!!!
Groetjes Vera
Hadden wrs in november zelfde piloot. Landing was volgend onze buurman ( gepensioneerde straaljager piloot) erg hard en onnodig. Heb heel wat gevlogen,maar had dit nog nooit meegemaakt.
Verder is Newark erg prettig. Waren binnen een halfuur door de douane en hadden we onze koffers. Even een irisscan en vingerafdruk, zo gebeurt. Enthousiast ontvangst door het douanepersoneel, kunnen ze hier nog wel wat van leren.
Let alleen wel heel erg goed op het gewicht van je koffer op de terugweg. Geen onsje teveel of je betaald. En het gaat per koffer!! Dus geen een te zware en een lichte koffer, je betaald dan toch het overgewicht van de te zware koffer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?