Alleen naar NYC, tips enz

• Pat

Hi!

Over twee maanden ongeveer wil ik graag naar NYC gaan. Nu ben ik echt een mietje wat vliegen betreft, en elke vlucht vind ik een ramp! Nu is mijn vraag aan jullie: wat vinden van jullie van Continental? Ik had gekeken voor vluchten met de KLM vanaf A'dam, maar ik woon in Brussel en voor dezelfde prijs kan ik dus vanaf Brussel vliegen zonder eerst nog een end naar Amsterdam te moeten reizen. KLM ken ik, vind ik goed en ‘veilig’, maar Continental ken ik dus niet, omdat ik alleen in Europa heb gereisd.

Ten tweede: ik reis alleen, en dat is totaal geen probleem, maar kunnen jullie een leuk, goed, gezellig, centraal en betaalbaar hostel (veel eisen ja…!) aanraden?

Ik zou zo 8 dagen willen gaan, enig idee wat me dit ongeveer gaat kosten?

Nou, dit was het voor nu!

Groetjes!

• René

Zelf heb ik nog nooit met Continental gevlogen maar waarschijnlijk gaan we dit jaar met Continental vanaf Amsterdam Schiphol - Newark.

Gebruik de zoekfunctie van dit prikbord eens om meer over Continental te weten te komen. Links voor hostels:

www.hinewyork.org

www.bigapplehostel.com

www.centralparkhostel.com

www.chelseacenterhostel.com

www.chelseahostel.com

www.gershwinhotel.com

www.jazzonthepark.com

www.uptownhostel.com

www.ymcanyc.org

www.wandersinn.com

www.whitehousehotelofny.com

Bron: The rough guide to - New York City ( ISBN 1-84353-283-2 )

• Em

Afgelopen september ben ik met Continental naar New York geweest, en ik zou het zo weer doen. Zakelijk, niet overdreven vriendelijk personeel, privé tv scherm in de stoel voor je en goed eten..

Wij verbleven in Pennsylvania hotel, daarover heb ik al eerder gepost.. Zie ook:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1805&i=3907&t=3907

• Em

Wij waren trouwens voor een week (vliegreis, hotel + paar excursies) ongeveer 850 euro p.p kwijt!

• Pat

Dankjewel!