Geachte lezers
Wie kan ons een goed advies geven omtrent een bezoen van ± 6 dagen aan newyork.
Betreft een stedentrio in april. exhtpaar 55+. Hotel in centrum.
Tips betreffende boeking, hotel, vliegen.
Groeten Wim
Ik zou zeggen vraag een reisgids bij bijvoorbeeld Hotelplan aan. Vraag de amerika/canada zomerbrochure 2006 aan, www.hotelplan.nl
Via hotelplan boeken wij onze eerste reis naar NY en wij verblijven waarschijnlijk in ‘Hotel The New Yorker’ , 481 8th Avenue, 34th Street. Dit hotel ligt midden in Manhattan, Macy's 1 block, Empire state building 0,5 miles.
Ook vliegtickets boeken wij via hotelplan, wij vliegen met continental van Amsterdam Schiphol - NEWARK (New Jersey).
Na 1 week NY huren wij bij NEWARK airport bij Hertz (ook via hotelplan) een huurauto in Tariefsoort C (alle verzekeringen enz. inbegrepen), categorie F.
Als je bij Hotelplan bij Hertz een auto huurt in tariefsoort C, voor categorieen C en F, ontvang je het Neverlost Navigatiesysteem GRATIS (niet van toepassing voor cat. C op Hawaii). Boeken voor 31 maart 2006 en geldig voor vertrek in de periode van 01-04 - 31-07.
www.neverlost.com
Suc6…
Willekeurig reisbureau binnenwandelen en vragen naar een NYC stedentrip. Dan ben je doorgaans het goedkoopst uit.
Of je zoekt op vliegwinkel.nl de goedkoopste vlucht naar New York (luchthaven maakt niet uit) en boekt zelf een hotel met AAA-korting (Hotel Pennsylvania, of Hotel New Yorker bijvoorbeeld).
Het is sowieso handig om even op vliegwinkel.nl te kijken welke luchtvaartmaatschappij het gunstigt vliegt qua tijd, op de dagen die jullie weg willen:
met bv. Continental kom je om 09:20 aan in NY en ga je om 17:15 weg. Met anderen kom je later aan en moet je 's ochtens vroeg alweer weg, scheelt je toch weer een dag New York
Vanuit Amsterdam wordt er rechtstreeks naar NY gevlogen door KLM, Continental Airlines en Delta Airlines.
Vanuit Brussel wordt er rechtstreeks gevlogen door American Airlines (in samenwerking met SN Brussels Airlines), Continental Airlines en Delta Airlines. Daarnaast vliegt ook Biman Bangladesh 2x per week vanuit Brussel, maar deze moet je NIET boeken. De overige airlines zijn allemaal prima en zijn kwalitatief allemaal goed.
Iceland Air is vooral interessant als je tevens een stopover Reykjavik wilt maken (pik je mooi meteen IJsland even mee).
Hoi Wim,
Als je informatie wilt over New York is er natuurlijk genoeg informatie op het internet en ook op dit forum. Maar er zijn zoveel dingen die ik je extra zo kunnen uitleggen maar dat is bijna onmogelijk om dat allemaal via dit forum te doen. Misschien woon je in de buurt en is het interessant voor je om alles uit te laten leggen in een gesprek. Volgens mij is er altijd wel een New Yorkfan in de buurt die je graag wegwijs wilt maken. Een half uur praten gaat sneller dan uren typen.
Als je in de buurt van Roosendaal woont zou ik het leuk vinden om dat te doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?