annuleren betaald hotel

  • Brigitte

    Ik heb nu reeds geruime tijd een hotel in New York geboekt en betaald met mijn kredietkaart op het internet bij expedia.com maar zag nu gisteren dat hetzelfde hotel voor dezelfde periode (19 aug tot 28 aug)en eveneens voor 9 nachten 200 euro goedkoper is bij hotel.com.

    Ik zou nu uiteraard mijn boeking bij expedia willen annuleren en opnieuw boeken bij hotel.com

    Zijn er mensen die dit ook al gedaan hebben, hoe gaat dit in zijn werk,moet je dan lang wachten op je teruggave van je geld en zitten er nog addertjes onder het gras?

    PS. Bij de cancellation staat genoteerd : All refund requests must occur within 60 days of hotel check-out. (nu zit ik nog binnen deze periode)

  • VHK

    Hoi brigitte.

    ik denk wel dat je dan voor de annuleringskosten moet opkomen , en voor de nieuwe boeking weer de reserveringskosten moet betalen , of je dan nog voordeel hebt van die nieuwe reis met Euro 200.00 korting denk ik niet .

    Groeten Vera

  • Brigitte

    hoi Vera,

    Alle kosten voor reservering, taxen en dergelijke zitten verwerkt in die 200 euro verschil. Alleen weet ik niet hoeveel de annuleringskosten bedragen maar ik denk dat dit gratis is.

    Groeten Brigitte

  • VHK

    hoi birgitte

    Ik ben net even op de site van expedia.com geweest .

    Stuur ze toch gewoon even een mailtje met je vraag , dan heb je vast morgen al een antwoord op je vraag , en kun je alles misschien wel meteen afhandelen.

    groetjes Vera

  • Brigitte

    Ik had juist een berichtje gezonden naar expedia.com met mijn vraag voor ik je antwoord las. Bij expedia zelf was mijn hotel eveneens met 175 dollar gezakt. Misschien kunnen zij me helpen. Ik hou je op de hoogte.

    Bedankt.

  • Brigitte

    Ik heb zojuist, op internet, antwoord gekregen van een medewerkster van expedia.com met de raad telefonisch contact op te nemen met “expedia customer services ” op tel 1-800-397-3342 of 1-404-728-8787 maar ik geraak niet binnen. Bij het drukken van deze nummers kwam een stem met de mededeling dat ik het nummer 1204 moest bellen voor het buitenland maar de medewerker op die lijn kon mij niet helpen en vond mijn te bellen nummer niet terug. Wat nu gedaan???

  • andre

    nog een keer mailen

  • Erik77

    Doe dat dan wel even via de Nederlanse site van Expedia (www.expedia.nl), dat communiceert denk ik wat makkelijker, en wellicht krijg je dan een telefoonnummer in Nederland of België dat je kunt bellen.

    Dat nummer dat je eerder hebt gekregen is een Amerikaans telefoonnummer, daar moet je sowieso 00 voor draaien.

  • Erik77

    Deze informatie heb ik van de website van Expedia (nl) en heeft betrekking op jouw reisdata:

    Annuleringen en wijzigingen

    Aan annuleringen of wijzigingen die voor 11:00 (Hawaii (standaardtijd)) op 18-8-2006 worden gemaakt, is een boete van € 19,90 verbonden.

    Aan annuleringen of wijzigingen die na 11:00 (Hawaii (standaardtijd)) op 18-8-2006 worden gemaakt, is een boete van 1 per nacht per kamer plus belasting verbonden.

    Aan annuleringen of wijzigingen die na het inchecken op 19-8-2006 worden gemaakt, is een boete van 100% verbonden.

    Je verblijf annuleren: je kunt online annuleren. Klik in je reisroute op de koppeling Deze hotelreservering annuleren en volg de instructies.

    Je verblijf wijzigen: als je wijzigingen wilt maken, bel je 0900 397 3342 (€0.40 cpm), of kies +31 (0) 20 794 2126 als je niet in Nederland bent, en vertel je dat je een Expedia Special Rate-hotel hebt geboekt.

    Alle aanvragen voor restitutie moeten binnen 60 dagen nadat je bij het hotel bent uitgechecked worden verzonden. Restitutie voor vroeg uitchecken of niet komen opdagen vindt naar inzicht van Expedia.nl plaats.

    Als je meerdere kamers wilt boeken, moet je voor elke kamer een andere naam opgeven omdat dubbele reserveringen door het hotel wellicht worden geannuleerd.

  • Brigitte

    Heb met het voordraaien van 00 toch iemand van expedia.com aan de lijn gekregen en ze hebben mijn eerste boeking geannuleerd en een nieuwe boeking gemaakt met een extra onkost van 25$. Het bedrag van mijn eerste boeking zullen ze terugstorten op mijn kredietkaart binnen de 7 dagen.

    Heb dus 150 $ bespaard en daar kunnen we toch iets extra's (lekker uit eten, metrokaart aanschaffen,..)mee doen op onze reis.

    Bedankt aan alle mensen voor de hulp.

    Groetjes Brigitte