met kind van 1 jaar naar NY

  • René

    Sorry dat ik het zeg maar je gaat toch niet met een kind van bijna 2 naar NY city.

    Wat heeft zo'n kind eraan? Lijkt mij dat zo'n kind alleen maar een blok aan je been is in een groote stad. Of is het alleen omdat papa en mama er zo graag naar toe willen? Wacht tot het kind wat ouder is en dat het kind bewust de dingen meemaakt en dan ga je lekker naar Florida, Disney World, heeft dat kind ook een leuke tijd!

  • linda

    Nou ja zeg ik vraag toch ook duidelijk of het iets is met een kind van 1.5 jaar.

    En btw papa en mama zijn er al een keer geweest en het leek ons leuk om nog een keer te gaan met ons kindje.

    Oja wil trouwens niet zeggen dat als je kinderen hebt je niks meer kunt doen hoor ik heb in NY ook mensen zien lopen met kleine kids!!

    Ik zoek wel iets anders uit.

  • René

    Volgens mij wist je wel dat het niets is voor een kind van 1.5 jaar maar wilde je het gewoon nog ff bevestigd hebben!

  • Bimmer E46

    Hoi Linda, ik denk persoonlijk dat je gewoon je moederinstinct moet volgen. Elk kind is anders. Als jullie denken dat het kan, gewoon doen. Waarom niet?

    Een kind doe je er verder niet heel veel plezier mee, daarom genoeg tijd nemen voor het kind en niet continue op sleeptouw nemen.

    Weekje centerparcs zal voor het kind waarschijnlijk leuker zijn.

    Maar ach, ik weet niks meer van toen ik 1,5 jaar was… ;-)

    Dus gewoon op je gevoel afgaan.

  • eem

    Don't do it! Alleen al het feit dat je kindje overdag (waarschijnlijk) nog een paar uur moet slapen maakt het al heel lastig.

    Mijn man en ik hebben ook een klein meisje, maar wij parkeren haar in januari bij opa en oma. Ze heeft nog helemaal niets met steden en is waarschijnlijk 10x blijer met leuke cadeautjes die wij meenemen dan dat ze achter ons aan moet hobbelen terwijl ze liever een beetje zou scharrelen met haar poppen enzo.

    Ik heb wel een andere tip: ga naar Florida met de kleine. Miami is ook een geweldige stad, maar effe ietsjes rustiger!

  • VK

    Ja , dat lijkt mij ook het beste .

    Opa en oma zijn altijd blij als ze de kids eens voor zichzelf kunnen hebben , en ze eens lekker kunnen verwennen.

    Opas en omas bloeien meestal helemaal op , met zo een kleine uk in huis .

    Laat ze er lekker van genieten , en dat moeten jullie ook doen in NY

    En daarbij , zijn ze bij opas en omas altijd in beste handen , dus dan hoef jij je ook nergens zorgen over te maken .

    Als ik eraan denk dat ik met een nog zo klein mensje naar NY moest gaan , ik er ook nog een aantal jaren mee zou wachte

    Ik zou het nog even houden op centerparks , slagharen , camping , kabouter plop land e.d

    Het kindje weet er later niets meer van , het is nog zooooooooooo klein .

    Dan denkt het later misschien als het een jaar of 12 - 14 is , maar mam , was nu maar met me gegaan , nu had ik er ook iets aan gehad , nu had ik me lekker hippe kleren kunnen kopen daar e.d

    Maar goed , de keuze is natuurlijk bij jullie .

    Ik ga steeds met een van mijn kids , maar nu moet ik wel zeggen dat ze beiden al 14 jaar waren toen ik ze voor het eerst meenam naar NY, en wel bewust , omdat ik wist dat ze er toen ook echt iets aan hadden .

    De New Yorkers zijn zo rap , ze lopen zo snel en zo kris kras door mekaar dat het me ook niet echt makkelijk lijkt om er met een buggy door te komen .

    In de bus lijkt het me ook niet echt makkelijk , en in de metro , .

    En ja , de kleine loopt al , maar ik zou mijn kleine op zo een drukke stoepen niet graag aan de hand willen nemen , omdat het risiko dat ze wordt omgelopen me te groot zou zijn .

    En als je haar in een tuigje op de buik of rug hangt , wordt het in de loop van de lange dagen ook een heel gesleur , NY is tenslotte iets anders dan even wat boodschappen halen om de hoek .

    Maar goed .

    Als je de kleine niet kan missen , kun je haar natuurlijk meenemen , maar ik denk dat jullie meer gaan genieten als jullie gewoon met zn tweeen gaan hoor.

    Hoe dan ook .

    Ik wens jullie (met of zonder kleintje) een geweldige vakantie toe !

    Gr VK

  • linda

    Iedereen bedankt voor zijn mening.

    We hebben besloten om toch niet te gaan we zoeken wel wat anders uit.

    Groetjes

  • Ceetje

    eem schreef:

    > Ik heb wel een andere tip: ga naar Florida met de kleine.

    > Miami is ook een geweldige stad, maar effe ietsjes rustiger!

    Miami en New York … dat is toch geen vergelijking? Ben in beide steden geweest, maar zó anders (niet leuk, maar da's mijn mening)

  • loka

    Ναι, αυτό είναι σίγουρα ένα πρόβλημα, μια τέτοια απογοήτευση. Όταν ένα άτομο συγχέεται από προβλήματα υγείας. Ξέρετε τι μπορώ να σας συστήσω; η αγορά του φαρμάκου Κάντε κλικ ΕΔΩ online είναι γρήγορη και αποτελεσματική, και σε αυτή τη χώρα μπορείτε να αγοράσετε με ασφάλεια. Ρωτήστε σε διαδικτυακά φαρμακεία ή απλά σε κανονικά φαρμακεία. Σας εύχομαι καλή τύχη!