Ja , dat lijkt mij ook het beste .
Opa en oma zijn altijd blij als ze de kids eens voor zichzelf kunnen hebben , en ze eens lekker kunnen verwennen.
Opas en omas bloeien meestal helemaal op , met zo een kleine uk in huis .
Laat ze er lekker van genieten , en dat moeten jullie ook doen in NY
En daarbij , zijn ze bij opas en omas altijd in beste handen , dus dan hoef jij je ook nergens zorgen over te maken .
Als ik eraan denk dat ik met een nog zo klein mensje naar NY moest gaan , ik er ook nog een aantal jaren mee zou wachte
Ik zou het nog even houden op centerparks , slagharen , camping , kabouter plop land e.d
Het kindje weet er later niets meer van , het is nog zooooooooooo klein .
Dan denkt het later misschien als het een jaar of 12 - 14 is , maar mam , was nu maar met me gegaan , nu had ik er ook iets aan gehad , nu had ik me lekker hippe kleren kunnen kopen daar e.d
Maar goed , de keuze is natuurlijk bij jullie .
Ik ga steeds met een van mijn kids , maar nu moet ik wel zeggen dat ze beiden al 14 jaar waren toen ik ze voor het eerst meenam naar NY, en wel bewust , omdat ik wist dat ze er toen ook echt iets aan hadden .
De New Yorkers zijn zo rap , ze lopen zo snel en zo kris kras door mekaar dat het me ook niet echt makkelijk lijkt om er met een buggy door te komen .
In de bus lijkt het me ook niet echt makkelijk , en in de metro , .
En ja , de kleine loopt al , maar ik zou mijn kleine op zo een drukke stoepen niet graag aan de hand willen nemen , omdat het risiko dat ze wordt omgelopen me te groot zou zijn .
En als je haar in een tuigje op de buik of rug hangt , wordt het in de loop van de lange dagen ook een heel gesleur , NY is tenslotte iets anders dan even wat boodschappen halen om de hoek .
Maar goed .
Als je de kleine niet kan missen , kun je haar natuurlijk meenemen , maar ik denk dat jullie meer gaan genieten als jullie gewoon met zn tweeen gaan hoor.
Hoe dan ook .
Ik wens jullie (met of zonder kleintje) een geweldige vakantie toe !
Gr VK