werelddeal weken KLM NY

  • marian.

    gaan woensdag weer van start …. ben benieuwd of ze betere deals hebben dan laatste keer …

  • mama78

    Ben ook benieuwd, de laatste keren waren de deals héél netjes :). gr Debbie

  • marian.

    ze vielen mij vorige keer tegen …. nu ben ik bang dat mijn ticket straks 200$ goedkoper is, ROFL …

  • mama78

    Vorige keer, waren ze 30/35 euro goedkoper als wat ik had, en ik had al een goede prijs vond ik. Ik vond t toch niet heel erg, ze vlogen op JFK en pas in de middag, 2 minpunten voor mij. gr Debbie

  • marian.

    auw… ik zou voor dezelfde dagen (ik had zelfs betere dagen kunnen kiezen) en zou 70 euro goedkoper uitzijn en op JFK vliegen (doe ik veel liever en vervoer is goedkoper) ….

    ha, krijg je ervan als je te ongeduldig bent :D

  • mama78

    balen! Geduld is een schone zaak, en goedkoop ;). gr Debbie

  • marian.

    ech, het is de 70 euro aan plezier en voorpret al waard geweest….. anders schiet ik in een winterdip ;)

  • mama78

    Haha scheelt weer andere kosten… ik ken mezelf, ik ben net zo! gr Debbie

  • marian.

    Alweer bijna een jaar geleden dat ik de verleiding niet kon weerstaan …. en nu is de strijd net zo zwaar …. de prijs voor non-stop in de tijd dat ik zou willen (eind september) staat nu op all-in 560 euro, via WTC …. maar ik houd me nog in!! Dit keer ga ik de werelddealweken halen, ben benieuwd hoeveel ik dan kwijt ben!

  • mama78

    Ik hoop dat Phoenix erbij zit, weekje zon in mei lijkt me heerlijk! (en vriendenbezoek overigens)