Hotel Brooklyn

  • Astrid T.

    Hallo,

    Weet iemand een leuk, goed hotel/ pension / appartement in Brooklyn? We zoeken een overnachtingsadres waar drie personen (2 volwassenen en groot kind) op de kamer kunnen slapen en waar we goedkoop de auto kunnen parkeren.

    alvast bedankt voor jullie tips,

    Astrid

  • marian.

    Iceman heeft in april hier gezeten en dat beviel ze goed:

    http://www.bibisgarden.net/

  • The Iceman

    Inderdaad Astrid leuke plaats en dicht bij prospect park . Wagen gewoon in de straat parkeren. Metro heel dicht bij.

  • Rick

    Hoi Iceman,

    Wij zijn nu ook aant kijken om hier naar toe te gaan in April volgend jaar. Ziet er super goed uit!

    Hoe lang zijn jullie hier geweest? Vond je de afstand tot Manhattan geen probleem? Kan me voorstellen dat als je tegen het eind van de middag terug gaat om je te verzorgen voor de avond het een heel gedoe is en veel tijd kost?

  • marian.

    dat is precies de reden waarom ik nog niet in Brooklyn heb gelogeerd …. het is toch best een hele trip naar Manhattan … maar dit is wel weer een hele unieke ervaring, lijkt mij …. net of je er woont :)

  • Rick

    Ja, ik ben ook nog wat huiverig. Daarbij ga ik nu met twee vriendinnen die er nog nooit geweest zijn en wellicht een betere eerste ervaring in Manhattan hebben ipv Brooklyn.

    Dat wordt nog stoeien dus! Toch neig ik zelf deze keer meer richting Queens, Brooklyn of Harlem (wat ik ook maar even als “geen” Manhattan bestempel).