Merry Christmas to all of you

  • marian.

    ik ga 2.5 week in september …. tja, ik had ook op de KLM weken zullen wachten, maar …..

    ik vlieg wel heen en terug met de KLM :)

  • mama78

    Haha, ik ben normaal niet zo van KLM, ik hoop alleen met die werelddealweken onder de 600 euro te komen voor een ticket. So far nog niet gelukt (of hele ongunstige tijden of 2 keer overstappen).

    gr Debbie

  • DebbieB

    Zit meer aan SF te denken of DC. Iemand geweest? Ach 4 keer in NY word zo saai he…. ;).

    Wacht tot mei met boeken als er niks tussen komt.

  • mama78

    Ik ben er al 15 keer geweest en echt niet dat het saai wordt ;). Moet wel zeggen dat ik bewust om de 2/3 jaar ga, elk jaar is financieel niet haalbaar, maar na een langere tijd voelt het voor mij nog gaver om weer terug te zijn! gr Debbie

  • Peter & Ann

    Wij waren vorig jaar in juni 4 dagen in SF, dit ter afsluiting van onze rondreis door het Zuid-Westen van de US.

    Wij vonden het een erg leuke stad maar het is op geen enkel punt te vergelijken met NY.

    De sfeer, de geografie, het weer is er heel anders, als er op één puntje wel een beetje gelijkenis is met NY is dat op de manier die je in je geldbeugel voelt….:D

    Peter & Ann.

  • DebbieB

    Maar is een weekje lang genoeg? Ik heb namelijk maar een weekje vrij in september.

  • Peter & Ann

    Debbie, volgens mij is een week meer dan genoeg.

    Maar nogmaals SF is niet te vergelijken met NY. Als je gezellig door de stad wil struinen hou er dan rekening mee dat je heel wat hoogte meters moet afleggen. Verder kan het weer ook heel erg tegen zitten.

    Wij hebben oa Alcatraz bezocht, daar kan je al een flink dagdeel mee vullen. We hebben ook een fiets gehuurd om over de Golden Gate brug te fietsen, dan kan je verder naar Sausalito en met de ferry terug naar SF, maar ook hier weer rekening houden met een flink verschil in hoogte meters.

    Ik weet ook niet als je een rechtstreekse vlucht hebt, wij iig niet en dat kost toch altijd veel tijd.

    Kortom, SF is een geweldige stad maar om er naartoe te gaan om een week te citytrippen verkiezen wij toch een stad aan de oostkust.

    Voor meer info verwijs ik je graag naar het Alles Amerika Forum want nu gaan we wel heel erg off topic. ;)

    Peter.

  • DebbieB

    Alcatraz staat zoiezo op mijn lijst…. ga vandeweek naar het reisbureau zodat die een beetje leuke reis kunnen vinden voor mij.