Derde maal NY, augustus 2013

  • Peter & Ann

    Net langs de Connections winkel gelopen om te horen of er interessante aanbiedingen zijn tijdens hun “Book And Pay”-actie.

    En ja hoor, we konden niet weerstaan aan 7 nachten NY van 23/08 tem 30/08.

    We vliegen met Delta vanuit Brussel rechtstreeks naar JFK voor de prijs van 541 euro.

    Ook deze keer overnachten we in The Roger, dit is ons de twee vorige trips zeer goed bevallen.

    Nu kunnen we beginnen met aftellen en voorbereiden. (tu)

    Peter & Ann.

  • marian.

    ik zag het op het AA forum …

    heerlijk vooruitzicht, he?

    nu kun je inderdaad lekker gaan plannen …. ik heb alweer onwijs veel gekke dingen op mijn lijstje staan!

  • The Iceman

    Wow gelukzakjes , maar wij gaan straks ook kijken ( binnen enkele weken ) om te zien wat de prijs zou zijn voor een 10 daagse tijdens de Kerst en Nieuwjaar 2014 .Het was nog te vroeg om op de eerste dag te gaan.

    Indien het te duur zou zijn wachten we nog een jaartje .

    Maar in ieder geval succes aan jullie en laat dan maar iets weten he . Wij gaan dit jaar naar Finland zoals je weet.

    De beste wensen aan jullie twee

  • Peter & Ann

    We hebben jou ook zien staan en hebben ons onmiddellijk ingeschreven op je blog.

    Bedankt voor de melding over de fout bij het plaatsen van ons bericht op het AA forum, het is ondertussen aangepast. (tu)

    Peter & Ann.

  • Peter & Ann

    Gaan jullie een blog bijhouden over jullie Finland trip?

    Dat is ook nog zo een land waar we heel benieuwd naar zijn.

    Peter & Ann.

  • marian.

    LOL,, jullie zijn dan vast de eersten :)

    ik ga jullie ook zeker volgen, straks. En het Roger, dat lijkt me geweldig leuk overnachten, dat is toch dat hippe hotel? ‘t ziet er lekker strak uit op de foto’s van tripadvisor!

    Mijn onderkomen is minder modern, maar ik heb wel een geweldige deal … ze doen geen korte-termijns-verhuur meer, maar ik kon wel voor 1 maand huren (!) en dat kost me slechts 1253 $ …. geweldig, had ik nog langer willen gaan, (al kregen ze hier thuis alweer een rolberoerte van die 2,5 weken :D )

  • The Iceman

    ja we houden een blog bij , ik zit hem later voor jullie op het forum.

  • marian.

    leuk