Helaas dit jaar geen NY

  • DebbieB

    Hallo Prikkers,

    Ben een tijd weggeweest van dit forum. Dit jaar heb ik besloten om een keer niet naar NY te gaan maar met United Airlines naar San Francisco voor een weekje. New York moet helaas maar even een jaar wachten.

    Ik blijf natuurlijk wel meelezen met alle verhalen die hier worden gepost.

  • mama78

    Het is voor mij al heel wat jaartjes geleden dat ik elk jaar naar NY ging. Maar heel eerlijk vind ik dat alleen maar leuker, na 2 of 3 jaar terugkomen geeft mij persoonlijk een betere kick dan elk dat ik elk jaar ga. Dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Ik kan het ook simpel weg niet betalen!

    gr Debbie

  • marian.

    de kick wordt er voor mij voorlopig niet minder op als ik vaker ga …. zou er nu niet aan moeten denken om een tijdje over te moeten slaan, maar ja, het zou zo maar kunnen gebeuren dat ik geen andere keus heb … :(

    Ik vind trouwens dat ik dit keer al heel lang moet wachten …. LOL van mei tot september een jaar later!!

    en dus ga ik extra genieten van deze vakantie, die is grotendeels al betaald :)

  • Peter & Ann

    San Francisco is echt een aanrader. (als het weer goed is)

    Veel plezier in SF.

    Peter.

  • The Iceman

    Wij delen je mening , ook wij gaan maar om de drie jaar naar N-Y de kick is dan top.

  • DebbieB

    Bedankt Peter! Is een dagje LA ook leuk om te doen? Zie zulke leuke ticketprijsjes :D

  • marian.

    zou ik zeker doen!

  • DebbieB

    Als iemand nog een goedkope vliegtuigticket site heeft, graag!

  • egelhunter

    San Francisco, erg mooie stad! Alleen een week is wel lang zeg. Dag of 3 heb je SF wel gezien. Als je een auto ter beschikking hebt raad ik je aan een stukje van de kust richting LA te gaan rijden. Highway 1 een van de mooiste routes van usa :)

    En vergeet geen ticket te boeken alvast voor Alcatraz…