SALE

• Kim

Wie weet wanneer de winteruitverkoop begint ? ik heb van verschillende personen gehoord dat dit in begin okt begint! is dat zo??

en wie is er wel eens bij de woodbury premuim outlet geweest is net buiten NY

498 Red Apple Court

Central Valley, NY 10917

Is dit de moeite waard om heen te gaan?

Alvast bedankt!! Kim

• Ebelix

Kim,

De grote wintersale in Amerika begint op de dag na kerstmis en duurt tot de derde week van januari. Eind november is er nog een sales van 3 dagen na Thanksgiving om de mensen alvast aan te sporen om kerstkado's te gaan kopen.

Met het outlet centre kan ik je helaas niet helpen. De prijzen in de outlets zijn altijd aantrekkelijk.

• Aïda

Mijn collega is vorig jaar oktober in Woodbury Common geweest. Hij en z'n vrouw kwamen helemaal razendenthousiast terug, ik geloof dat ze de boel leeg gekocht hebben daar. Als ik hem moet geloven waren het voornamelijk merkartikelen, ik weet niet of je daar van houdt. Je kunt er met een bus vanaf het grote busstation op 8th avenue waarvan ik nu even de naam vergeten ben komen. Meer informatie vind je op http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7

• Kim

ja ik heb de site gezien dus vandaar dat ik er ook naar vroeg! helemaal top dan ga ik daar zeker heen!!

En ik hoor van veel mensen dat ze spullen op straat kopen…….

dit lijkt me een beetje gevaarlijk is het niet?

heeft 1 van jullie dit wel eens gedaan?

Allebei bedankt voor de info iniedergeval!!!!!!!!!!

• Aïda

Nee, spullen op straat gekocht heb ik nog nooit gedaan. Nou ja, toen we in mei 1999 voor de bioscoop stonden in een lange, lange rij om de nieuwste film van Star Wars/Star Trek (je ziet ik weet het niet, het boeide me dan ook bijzonder, was voor m'n man) te zien en het opeens pijpestelen begon te regenen hebben we van een Chinees, die kwamen opeens uit alle hoeken en gaten aanrennen, een parapluutje van 5 dollar gekocht. Maar dat bedoelde je niet….

Voor zover ik weet is alles wat ze op straat verkopen nep en illegaal, dus dat zou ik niet wagen. De verkopers heb ik wel eens opgepakt zien worden, hoe dat met de kopers zit zou ik niet weten maar ik zou het risico niet lopen als ik jou was.

Als je van de spullen houdt die ze in Woodbury Common verkopen zou ik zeker daarheen gaan. De rit er naar toe is kennelijk ook prachtig. Mijn collega was zeer zwaar anti-amerika maar is, nieuwsgierig gemaakt door mijn verhalen, een week met z'n vrouw naar New York geweest. Door de busrit naar Woodbury Common wil hij zeker nog een keer terug, hij is kennelijk door grote bossen gereden enzo.

• Kim

Ja vind het ook eng allemaal dat gedoe op straat hahaha

Ja ik ga zeker naar die outlet gaaf hoor ik ben er helemaal vol van is mn 1 e keer dat ik naar new york!!!

• Aïda

Ha, ha, dat had ik uit je enthousiasme inmiddels wel begrepen! :D Maar, ik weet wel zeker dat dit niet bij deze ene keer gaat blijven. Jaren geleden (sprak oma) was ik au pair in Philadelphia. Regelmatig zat ik dus een (lang) weekend in New York. Ik ben er ook helemaal gek van. We zijn nu al te lang niet meer geweest, de laatste keer in 1999, daarvoor nog in 1996. Nu gaan we in december weer maar ik heb me voorgenomen om het niet zo lang te laten duren tussen deze keer en de volgende. Veel plezier alvast! En als je nog vragen hebt roep je maar!

• cat

Let er alleen op dat je officieel maar voor € 175,- aan goederen weer mee mag nemen naar Nederland !

Ben zelf nooit gecontroleerd, maar je loopt een risico…

• Ingrid

Gewoon alle prijskaartjes verwijderen en lekker rommelig opvouwen zodat het er al gedragen uitziet. Of beter nog, met je nieuwe outfit het vliegtuig in. Dan kunnen ze moeilijk zeggen dat je het daar nieuw hebt gekocht.

• Kim

ja is het maar €175,- dat is ook weinig ik dacht €300,-

nou ik neem een paar oude setjes kleding mee en nieuwe trek ik in mn vakantie gewoon aan en was ik niet lekker vies in de koffer hahaha

geen kaartjes en bonnetjes bewaren idd !! let's take the risk!!!!!!

.