Kan iemand mij vertellen wat men vindt van hotel Pennsylvania?
een goed centraal gelegen hotel dichtbijmacy's 100 mtr .h&m, madison square garden opstap plaats voor de new york sigt seeing bus , empire state building en dichtbij times square, de kamers zijn minder ,zeker als je nog een oude vieze kamer heb die niet gerenoveerd is (die wij dus hadden ) dus vraag naar de nieuwere kamers ! maar het eten is goed ,de lobby is heel mooi heel groot ook en de service was wel goed te noemen
Ik heb nog foto's eventueel voor je van het hotel hoe het eruit ziet aan de buitenkant ??
groeten jan
ik vind het een uitstekend hotel en wij hadden een gerenoveerde kamer dus ik weet niet hoe die andere kamers eruit zien
wij zaten op de 7de verdieping en ik heb begrepen van andere forummers dat die slechte kamers op de verdiepingen eronder zitten
probbeer dus een kamer vanaf de 7de verdieping te krijgen
het hotel is op loopafstand van times square en empire state building en aan de overkant van madison square garden
groetjes toverfee
… Ik heb helaas een mindere ervaring met de kamer.. Maar vraag idd om een gerenoveerde kamer. Dit is echt een wereld van verschil.
De ligging is perfect, maar voor ik ga nu toch voor een ander hotel.
Heb je geen hoge eisen aan je kamer is Pennsylvania zeker de moeite waart om het te proberen. Hij is natuurlijk aantrekkelijk geprijsd.
Suc6, groetjes
Sonja
oke is goed zal ze even voor je opzoeken en doorsturen
groeten jan Ray schreef:
>
> Nou nou, niet zo onvriendelijk zeg! Niet iedereen weet hoe
> het werkt!
> Jan, ik ben benieuwd naar je foto's, kun je ze misschien naar
> mij ook mailen? Ik ga in mei met mijn vrouw naar hotel
> Pennsylvania.
>
> Groetjes Raymond
Beste Raymond,
De zoekfunctie vind je onderaan de prikbordpagina. Aanklikken en bij trefwoorden Penssylvania ingeven, dan komen de andere berichtjes op je scherm. Inderdaad, niet iedereen weet natuurlijk hoe het werkt, maar deze vraag is al zo vaak gesteld (net zoals “Hoe komt ik van het vliegveld in Manhattan” en andere algemene vragen) dat ik me de reactie van Spocie wel kan voorstellen. Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?