Hotel Pennsylvania

• spocie

ha ha

het staat er een stuk kattiger dan ik bedoelde.. sorry hoor - maar ik heb deze vraag echt al 100 keer voor bij zien komen!

groeten

• miens

Maar dit hotel heeft toch heel veel verdiepingen?

Is t niet: hoe hoger, hoe leuker??

(stond namelijk net op t punt om aan de reisorganisatie als preferentie “zo hoog mogelijk”op te geven…)

liefs, miens

• spocie

heb ik ook al geprobeerd miens maar ze zeiden tegen mij dat je het ter plaatse moet aangeven - dus gerenoveerde kamer vragen! ik moet nog heen dus ik laat het je weten

• miens

Tja, ik heb nu doorgegeven dat we graag een nieuwbouw kamer willen, dat kon ik wel aangeven in de boeking, maar preferentie blijft preferentie… dus we gaan er nog een mailtje 2 weken voor vertrek aan wagen:)

Ben benieuwd of t gaat lukken spocie!!

groetjes miens

• Suus

Wij zijn net terug uit NY, we hebben vier nachten in het Pennsylvania geslapen. Ik heb nog nooit zo'n ranzig hotel gezien. De buitenkant en de lobby lijken indrukwekkend, maar de kamers zijn heel erg slecht, Oké, voor deze prijs weet je dat je niet veel kan verwachten, maar een uur lang wachten om in te kunnen checken, onvriendelijk personeel, een badkamer vol schimmel, rottend houtwerk, roosters met centimeters vuil, plukken haar in het bad en op de muren, een rolgordijn dat niet dicht gaat en een muffige kamer die al minimaal een jaar niet meer gestofzuigd is, vind ik echt niet kunnen. Ik ga er NOOIT meer naartoe! De ligging is wel supergoed, de metro stopt dichtbij, Times Square is op loopafstand, maar dat is ook het enige positieve aan dit hotel.

We hadden overigens ook al wat alarmerende berichten gehoord over de kamers dus ook wij hadden om een gerenoveerde kamer gevraagd. Dat kon vooraf niet, we moesten dat ter plekke regelen. De niet al te vriendelijke Natascha (die tussendoor met een rij van 60 mensen doodleuk privé ging staan bellen!) maakte ons duidelijk dat dit absoluut niet kon. De reservering is een standaardkamer en zelfs met bijbetaling konden we geen gerenoveerde kamer krijgen. Dat deden ze simpelweg niet. Kortom: wat ons betreft een afrader.