Geweldig!

• Jessica

Hoi Evert,

Wij hebben iedere dag een metro kaart gepakt voor een heledag heel makkelijk je kan overal in en uit stappen die kan je alleen in de kaart automaat kopen onder in het metro station dit is heel makkelijk uitgelegt op het scherm ik dacht dat het iets van 7 dollar per dag kost per persoon.

Ps weet je wat de moeite waart is om heen te gaan met de metro Coney Island dat is een kermis aan het strand is heel erg leuk.

Groetjes Jessica

• Evert van der Linden

Hoi-in de boeken die we gehaald hebben zag ik inderdaag ook het Coney Island staan. Aangezien we “al” twee keer in NY zijn geweest zijn er nog altijd nieuw te ontdekken activiteiten. En aangezien het voor ons altijd erg korte duur is in NY probeer je zoveel mogelijk te zien.

Is Coney Island een dag of een aantal uurtjes plezier??

Evert

• jessica

Hoi Guus,

Vast bedankt voor de foto's je zij dat je er nog meer hebt zou je die ook kunnen mailen. Alvast bedankt.

Jessica

• jessica

Hoi Evert,

Ik denk een ahlve dag met het reizen met de metro erbij maar het is de moeite waard.

In welk hotel zitten jullie ?

En op welk vliegveld landen jullie.

Groetjes Jessica

• guus

Jessica,

Ik ben net een week terug en heb een foto-serie gemaakt van 320 plaatjes.

Wel met wat doublures ertussen.

groet,

Guus

• Evert van der Linden

Hoi Hoi-als het goed is en we blijven in de lucht hangen (vandaag aan de dag weet jet het immers nooit (onur Air!!) zullen we landen op Newark (helaas geen JFK, wat toch De haven is bij uitstek). We zitten in het Milford plaza. Was een “aanbieding” bij een van de organisaties; een grotere kamer voor minder geld. Echter ben je alleen maar om te slapen in het hotel. Reden was dat we al een keer in dit hotel zijn geweest en een goede uitvalsbasis is voor de stad te bezichtigen.

groet,

Evert