vervoer vanaf newark

• annie

Ja hoor,

In het gebouw na de paspoortcontrole, voor de uitgang rechts is er een bali waar je tickets kan kopen. Die mevrouw of meneer vertelt je verder waar je heen moet. Buiten staan de bushaltes. Er zijn bussen naar Midtown, Uptown Manhattan.

Succes,

ANnie

• Albert

Een maandje geleden was een enkeltje in de aankomsthal 12 dollar en een retourtje (ja die kan op een later tijdstip gebruikt worden) 20 dollar. Met een uurtje sta je midden in de stad.

In de aankomsthal gewoon de borden ground transportation volgen.

• huub

gewoon zoeken.

in plaats van het hele forum te vullen met dezelfde informatie.

anderen gaven die info al.

en dat doen ze niet voor niets.

behalve als iedereen het te pas en te onpas gaat vragen.

dan gebruik je een forum niet zoals het moet.

dus in plaats van je zo aan te stellen kun je ook even nadenken en je afvragen waaorm mensen je vragen om de zoekfuntie te gebruiken. dat is heel wat socialer niet naar mij, maar naar iederee ndie dit forum vult met bruikbare informatie.

overigens heel flink dat je dit onder je eigen naam doet.

• marloes

Dankje wel lieve lieve lieve huub, was iedereen maar zo slim als huub!! Huub je bent de beste!! huperdepuup huuuraaaaaaaa. Hoop dat je in je echte leven net zoveel plezier beleefd als tijdens het lezen van onnozele vragen en nog erger, het commentaar geven op deze onnozele vragen van domme mensen!!!

Huub deze opmerking van je was erg bruikbaar!!!

• hubert

Waarom mag ik niet zeggen dat je gewoon had kunnen zoeken.

Dan had je je antwoord ook gevonden.

Of vergis ik me daarin?

Ik vind het vreemd dat je je zo gedraagt op dit forum.

• Ellentje

Hoi Marloes,

Ik begrijp je reactie maar al te best hoor :-)

Het is volkomen normaal dat wanneer je voor de eerste keer dit forum ontdekt en met een hoop vragen zit er METEEN ook een vraag opzwiert op dit forum. Zonder eerst na te denken dat er EFFECTIEF ook een zoekfunctie bestaat, zo was dat namelijk bij mij ook in het begin. Waarschijnlijk heb je na de eerste reactie van Hubert dan ook wel al eens een poging gedaan om te gaan lezen en scrollen via de zoekfunctie. Maar mensen die nieuw zijn en enthousiast zijn nu eenmaal sneller dan dat hun oog reikt… niet slecht bedoeld ;-)

Trouwens Hubert, een normale reactie zoals: “Marloes, er staat een zoekfunctie bovenaan om het op te zoeken :-)” Had ook gekund, het leven is te kort om zuur te zijn, en vriendelijk zijn kost bij mijn weten geen geld. Bijten is dus hierbij niet nodig en die onnozele commentaar zeker niet. Mensen komen hier nog altijd om elkaar raad te geven en uit te kijken naar een héérlijke trip naar NYC, dus verbrod deze sfeer hier niet, dankjewel.

Met vriendelijke groetjes ;-)

Ellentje

• marloes

Bedankt haha, ja inderdaad! Maar maakt allemaal niet uit, ik ben door mensen die mij wel wilden helpen geholpen en heb net een heerlijke week in New York achter de rug! En natuurlijk et die handige bus naar het centrum gegaan! groetjes Marloes

• Rogier

Goed om te zien dat alles weer koek en ei is :D

Groetjes, Rogier

newyork.startpagina.nl