Hotel

• Ruud

Wie kan mij iets vertellen over Hotel Da Vinci

• Okko

Wij gaan er 11 juni heen, maar dat is vast niet de info die je zocht :D

• Will

Heb je op tripadvisor al gekeken?

http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g60763-d99365-r3289132-DA_Vinci_Hotel-New_York_City_New_York.html

• Marieke

Wij hebben daar 2 weken geleden 4 nachten geslapen.

Was een prima hotel hoor, maar wel heel eenvoudig en hele kleine kamers. Maar de ligging is perfect en de kamers waren schoon, dus wij vonden het prima.

Ontbijt bestaat uit koffie, thee en zoete donuts.Het is een heel klein hotel, ligt naast een Mc Donalds. Times Square is 5 min lopen en Central Park ook.

Ik hoor het wel als je meer vragen hebt!

• Okko

Hoi Marieke, kan je mij ook vertellen hoe de bedden waren? Groot, goede matrassen of juist wat minder? Dank je!

• Marieke

Het was een hele kleine kamer met een klein 2-persoonsbed. Verder wel redelijke matrassen, maar ik kan me voorstellen dat als je erg lang bent, dat het dan wat minder geschikt zou zijn.

Verder hadden we een uitzicht van niks (keken tegen muur aan van naastgelegen gebouw), maar we zaten op de 5e verdieping, dus we hadden weinig last van geluiden v/d straat. De airco maakte nogal een herrie. Er was een koelkastje aanwezig, dus dat was prettig. De badkamer was ook klein, maar verder schoon en met een warme douche.

Al met al vonden wij het een redelijk goed hotel.

• Okko

We zijn allebei 1.82, niet bijzonder lang maar ook niet heel klein. Kan je je nog herinneren of er een opstaand voeteneinde aan zat (anders hangen we er met onze tenen gewoon overheen… :-) )

• Marieke

Nee hoor, er was geen opstaand voeteneind. Dus je past er echt wel in ;-)

Maar het was gewoon formaatje twijfelaar ofzo, dus verwacht geen kingsize bed (wat ze in veel motels in andere plaatsen in Amerika bijvoorbeeld wel hebben)

Als je meer vragen hebt hoor ik het wel!

Marieke

• Okko

Da's al heel wat, ik heb 1 keer in Lissabon in een bed van 1.70 geslapen maar dan wel MET opstaand voeteneinde, ik eindigde dan ook met het matras op de grond :D .

Formaatje twijfelaar kan ik mee leven, tis maar voor 5 naggies. Kon je trouwens de airco uitzetten zodat hij geen geluid maakte of was het in het hele gebouw gewoon herrie? Wij gaan nl. zaterdag weg en het is gemiddeld 's nachts niet zo warm dat we de airco aan zouden moeten hoop ik.

Handig dat je me nog even wat dingen kan vertellen! :-)

• Okko

Oh en ps, hoeveel verdiepingen was het hotel? Wij hebben nl. als preferentie zo hoog mogelijk en een rustige kamer opgegeven ivm verkeersherrie van straat. Viel dat je mee of was het wel onrustig? Ben nogal een lichte slaper…