Het hotel heeft 5 verdiepingen en ik had dezelfde voorkeur opgegeven als jij, dus zo hoog mogelijk ivm geluidsoverlast. Wij zaten inderdaad op de 5e verdieping en hebben weinig last gehad van herrie. Alsnog een beetje, want de politiesirenes gaan daar gewoon dag en nacht door en vrachtwagens die aan het lossen waren hoor je ook nog zelfs op de 5e verdieping hoor!! Wat ik wel vreemd vond, is dat ze geen nooduitgang daar hadden op de 5e verdieping, de enige uitgang was gewoon de lift!! (De enige oplossing is dan uit het raam te springen van 5 hoog, maar maak je daar maar niet te druk over!)
Wij hadden de airco in mei ook niet nodig, maar overdag stond hij toch automatisch aan, dan kon je niet uitschakelen. En pas 's nachts ging dat ding uit, dus toen werd het rustiger. Maar wij waren elke dag zó moe van het lopen en van alle indrukken, dat ik gewoon door alle geluiden heengeslapen heb.
Dus je gaat zaterdag? Wat heerlijk zeg! Grote kans dat het lekker weer is en dan is New York zóóóó geweldig!!