In september vertrek ik voor de 3e keer naar Amerika, dit keer o.a. naar New York, om na 5 dagen verder te reizen.
Maar, wie weet of er in New York een Walmart of Big K-mart is? En zo ja, waar?
Groetjes Sylvia
Ach, het was maar een gokje; maar die twee hotels liggen vlakbij die K-Mart en zijn erg populair bij Nederlanders. Ik heb zelf in de New Yorker gezeten, en daar was ik dik tevreden over. Hoe het Pennsylvania is weet ik niet, maar het schijnt nogal veel uit te maken of je een gerenoveerde kamer hebt, probeer dat dus te regelen.
Ik weet niet wat de reden is dat je wilt weten waar een Walmart zit, maar als het om eten gaat heb ik nog een andere tip voor je! De Whole Foods Market. Deze is gevestigd in de Time Warner Center aan Columbus Circle. Het is Manhattan's grootste supermarkt waar kwaliteit en service bovenaan staat en heeft dan ook de hoogste score gekregen in de categorie algemene supermarkt. Deze ‘organic food’ supermarkt heeft al vele prestigieuze prijzen op culinair gebied in ontvangst mogen nemen. Het is teveel om op te noemen wat ze er allemaal verkopen. Ik weet wel dat als ik in Manhattan zou wonen, vaste klant zou zijn van Whole Foods Market.
www.wholefoodsmarket.com
Natasja, bedankt voor de tip!
Ik vind de Walmart gewoon een geweldige winkel; zo lekker groot, met van alles en nog wat. En ze hebben vaak dingen van Sesamstraat, waar ik naar op zoek ben, en je hier in Nederland niet hebt. Wat supermarkt betreft zijn ze niet supergroot zeg maar, dus jouw tip van de supermarkt is heel erg fijn! Daar ga ik zeker naar toe! Heerlijk die grote supermarkten in Amerika!
sylvia , als je in hotel Penselvania en klein klote kamertje krijgt…..met een twijfelaar als bed , moet je gewoon naar de receptie gaan en zeggen dat ze hoogst waarschijnlijk een fout hebben gemaakt !
Dan krijg je meteen een andere kamer !
Ik heb dit 3x gedaan en telkens kreeg ik een kamer die 2-3x zo groot was…
Dat scheelt enorm want in zo'n klein kamertje is het echt geen doen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?