Ik las anders toch wel dat er bij iemand een kakkerlak op zijn/haar tandenborstel zat. De foto zou nog komen, zei hij/zij, want het is misschien ongeloofwaardig, maar toch echt waar volgens die persoon! Nog wat quotes van de reviewers:
“Dead rat in the room, and that was just the begining”
“If you have any standard of personal hygeine you won't be happy here!”
“The rooms smelled horrible”
“DISGUSTING! constantly running tap in the bathroom, filthy carpets, tiny bed, and it stunk”
“The carpet was dirty, the bathroom was disgusting”
En de foto's….die spreken voor zich!
Dat noem ik niet echt schoon. De gerenoveerde kamers zullen waarschijnlijk wel beter zijn. Iedereen is daar op dit forum redelijk tevreden over en degene die dan nog positief zijn op tripadvisor hebben ook de gerenoveerde kamers gehad. Ik kan er niet over oordelen, omdat ik hier nooit geslapen heb. (en waarschijnlijk ook nooit zal doen!) Als je niet, zoals wij, op dit forum kijkten reviews leest op Tripadvisor, dan weet je niet wat je te wachten staat en krijg je daar gewoon zo'n slechte kamer. Ik vind dat echt schandalig! Wat voor velen een fantastische vakantie moet worden weten zij in een nachtmerrie te veranderen! Gerenoveerde kamer of niet; een hotel die zo met haar klanten om gaat, daar zal ik dan ook nooit een kamer boeken! Ik ben blij te horen dat er ook mensen zijn die wel tevreden zijn over dit hotel, is tenminste hun vakantie niet verpest!