Walmart in New York?

• Linda

Hoi Sylvia,

Ik logeer over een paar weekjes ook in het Pennsylvania hotel en heb ook geboekt vòòr eerst de reviews gelezen te hebben. Toen ik de foto's bij www.tripadvisor.com zag schrok ik wel even…..nou ja, laten we maar hopen op een gerenoveerde kamer en zo niet, dan moeten we maar bedenken dat we er alleen maar zijn om te douchen en te slapen……..veel plezier!!!!

• Natasja L.

Ik heb ook eens even naar die foto's gekeken en de reviews. Mijn god, dat dit zich nog een hotel mag noemen. Ik snap niet dat de niet-gerenoveerde kamers nog geboekt mogen worden. Ik hoop voor degene die nog moeten gaan, dat ze een gerenoveerde kamer (geen idee hoe deze er uit zien) krijgen. Je kan dan wel zeggen dat je er alleen maar slaapt, maar als ik zo'n vieze, afgetrapte kamer zou krijgen zou ik dat toch wel héél erg vinden. ik zal voor jullie duimen!!

• Sylvia

Dag Linda,

Jij gaat dus eerder dan ik. Zou je mij willen laten weten hoe het was? Ik krijg er toch steeds meer nare gevoelens bij als ik al die ervanringen lees en foto's zie. Daar schrok ik echt van. Ik hoor het graag van je!

Hoe dan ook: heel veel plezier in New York!

• Linda

Natasja, als je wilt weten hoe de gerenoveerde kamers eruit zien en hoe dit hotel in de gidsen wordt aangeboden kijk dan op: http://www.hotelpenn.com/thehotel.html

Ik heb mijn lesje er weer uit geleerd dat ik eerst de reviews en foto's bekijk voor dat ik een hotel boek.

Ik zal je laten weten hoe het hotel was Sylvia…..maar dat wordt pas 23 augustus want dan ben ik pas terug in Nederland. Bestaat dit forum dan nog wel tegen die tijd??? Misschien is dit een rare vraag, maar ik heb helemaal geen ervaring met forums…..ik kwam het toevallig tegen……..als ik het via een ander adres moet laten weten dan hoor ik het wel.

Groetjes, Linda

• Linda

Wat ik nog even wilde zeggen Natasja…..natuurlijk zou ik het ook heel erg vinden als ik zo'n afgetrapte kamer krijg, maar in de reviews lees ik in ieder geval dat de kamers wel schoon zijn…….nou, laten we daar maar op hopen, want dat is toch wel het ergste wat er is….een vieze kamer!!!!

En wat ik het aller ALLER ergste zou vinden is als er beestjes zijn!!!! Brrrrrrrr, moet ik ff niet aan denken!!!!!!!

• Natasja L.

Ik las anders toch wel dat er bij iemand een kakkerlak op zijn/haar tandenborstel zat. De foto zou nog komen, zei hij/zij, want het is misschien ongeloofwaardig, maar toch echt waar volgens die persoon! Nog wat quotes van de reviewers:

“Dead rat in the room, and that was just the begining”

“If you have any standard of personal hygeine you won't be happy here!”

“The rooms smelled horrible”

“DISGUSTING! constantly running tap in the bathroom, filthy carpets, tiny bed, and it stunk”

“The carpet was dirty, the bathroom was disgusting”

En de foto's….die spreken voor zich!

Dat noem ik niet echt schoon. De gerenoveerde kamers zullen waarschijnlijk wel beter zijn. Iedereen is daar op dit forum redelijk tevreden over en degene die dan nog positief zijn op tripadvisor hebben ook de gerenoveerde kamers gehad. Ik kan er niet over oordelen, omdat ik hier nooit geslapen heb. (en waarschijnlijk ook nooit zal doen!) Als je niet, zoals wij, op dit forum kijkten reviews leest op Tripadvisor, dan weet je niet wat je te wachten staat en krijg je daar gewoon zo'n slechte kamer. Ik vind dat echt schandalig! Wat voor velen een fantastische vakantie moet worden weten zij in een nachtmerrie te veranderen! Gerenoveerde kamer of niet; een hotel die zo met haar klanten om gaat, daar zal ik dan ook nooit een kamer boeken! Ik ben blij te horen dat er ook mensen zijn die wel tevreden zijn over dit hotel, is tenminste hun vakantie niet verpest!

• Sylvia

Dag Linda,

Ik vertrek op 6 septemmber, dus 23 augustus is nog vroeg genoeg om me je ervaringen te vertellen. Zou ik heel blij mee zijn! En misschien heb je ook nog leuke tips! Of dit forum dan nog bestaat? Ik denk het wel! Maar je mag me ook mailen: sd.d.jong@minvws.nl Alvast bedankt! En een hele fijne vakantie gewenst!

Hoe lang zit jij in ons bewuste hotel? Ik 5 dagen…

• Linda

Hoi Sylvia, dus als ik terug ben dan ga jij nog lekker weg…….

Ik zit 3 nachten in ons “droomhotel” :-) dus dat valt nog mee.

Daarna nog een paar dagen rondreizen en o.a. naar Washington en Philadelphia, maar daar heb ik nog geen hotel geboekt, omdat ik nog niet precies weet hoe dat gaat lopen. Daarna vlieg ik door naar Florida en ga daar bijna 3 weken rondreizen…….maar daar ben ik al vaker geweest dus dat is wel vertrouwd, maar in New York ben ik nog nooit geweest, dus tips zijn altijd welkom. Maar als ik terug ben zal ik je vertellen wat ik heb meegemaakt en je evt. tips geven.

Wat ik me wel af vraag is of ik in New York alles beter met de metro kan doen of met de bus……ik hoor weer van die verhalen dat het eng is om met de metro te gaan vooral als ze zien dat je tourist bent…..nou ja, ik lees nog wel even verder op dit forum, misschien zie ik daar nog wat tips over…….en mocht iemand wat kunnen vertellen hierover…..graag!!

BTW Sylvia, ik ben ook gek op de WallMart en K-Mart……maar heb jij Ross Dress for Less (kleding) al ontdekt??? Hele goedkope merkkleding!!!! Ik kan er uuuuren rondlopen, maar dan wel alleen, zonder dat iemand op me zit te wachten!! :-)

• Linda

Getver, ik heb dat helemaal niet gelezen waar jij het over hebt……ik heb alleen begin van het jaar zitten lezen toen ik net geboekt had……ik merk al dat ik beter maar helemaal niets meer kan lezen!!!! Het is inderdaad schandalig als dat allemaal waar is…..echt zonde hoor, het is zo'n mooi hotel aan de buitenkant en beneden in de lobby……

Eind augustus moet je maar weer ff op dit forum gaan lezen en dan hoor je mijn “horror-story”……..ha ha, nou ik hoop het niet zeg!!!

Wordt vervolgd……..

• Sylvia

Hoi Linda,

Wat leuk, ik ga na 5 dagen New York ook een rondreis maken, maar dan naar Boston, Niagara Waterfalls, Washington, Philadelphia. Dus ik ben heel benieuwd hoe jij Washington en Philadelphia vindt.

Ik ben zelf ook nog nooit in New York geweest, dus ik kan je helaas geen tips geven. Wel denk ik dat de metro echt wel veilig is hoor. Het merendeel wat er rondloopt is toerist volgens mij….

Wat leuk dat jij ook helemaal weg bent van de Walmart en K-mart! Ik ook! Kan er niet genoeg van krijgen! Net zoals die super grote supermarkten! Heerlijk! Dress for Less ken ik niet, ik heb het wel 1x gezien in Californië, maar ben er niet binnen geweest. Als ik het nu tegen kom, ga ik zeker even naar binnen. Alhoewel even…..

Nou, nogmaals een hele fijne reis gewenst! En ik lees je verhalen na afloop graag!

Groet, Sylvia