Merry Christmas to all of you

  • The Iceman

    Beste prikborders ( ;)

    We wensen iedereen een zalige kerst en een gelukkig Nieuwjaar ( wat een cliché hé )

    Maar wat we zeker jullie wensen is een reisje naar ons geliefde plek op aarde . Laat dit niet aan jullie voorbij gaan !!!!!

    http://i42.tinypic.com/2zzs3kz.png

  • Peter & Ann

    We sluiten ons graag aan bij de wensen van Philippe & Christine.

    Happy Holidays. :)-D

    Peter & Ann.

    Tip om het nieuwejaar op gepaste wijze te beginnen. Op 2 januari beginnen de aanbiedingen bij Connections.

    Wij gaan er zeker eens binnenspringen en zien wel wat er uit de bus komt. Wie weet wel een derde maal NY… 8-)

    Wordt vervolgt.

  • DebbieB

    Hallo prikkers!

    aan jullie ook een gezegend en zalig kerstfeest. Volgend jaar sla ik een keer over maar het jaar daarop ga ik weer naar NY, dit maal met mijn zus.

  • marian.

    jullie ook ^_^

  • vincentvega

    Wij sluiten ons aan bij de vorige wensen :

    Voor iedereen een voorspoedig 2014 !!! (tu)

    Wij zijn intussen aan het aftellen : in mei lekker 10 dagen naar de geweldigste stad in de wereld !!

  • marian.

    da's een heerlijke tijd, Vincent!

    ik heb juist vandaag in gedachten mijn komende reis verlengd van 2 weken naar 2.5 week (:D

  • DebbieB

    Damn… twijfel twijfel!

    Zit net een beetje te kijken bij AirBnB, er zitten leuke adresjes tussen. Maar wil nu wel weer of naar NY, of naar DC of naar SF gaan…

    Marian: Heb jij voor mij het adres van Brandon?

  • marian.

    ik PM je even ….

    ik kan nu een ticket kopen AMS JFK (mijn voorkeur), non-stop, fijne tijden, september, via Delta.com maar vliegend met KLM voor 575 euro …… dat is best wel een mooi prijsje en nou weet ik niet meer of ik nog even op de werelddealweken moet wachten ….*zucht* … het kriebelt zooooo …. ik denk dat ik morgen boek (vandaag, na een nachtje slapen …)

    ik ga dan ook weer naar het Brandon, als ze plek hebben, ik denk dat ik ze morgen vast ga mailen ….

    dit is trouwens ook geen gek adres, dat gaat mijn 2e keus worden:

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d609602-Reviews-Seafarers_International_House-New_York_City_New_York.html

    ik zag prijzen van 90$ en ik meen te hebben begrepen dat daar geen tax meer bovenop komt … lekker buurtje ook wel!

  • marian.

    geboekt … !

    Ik kon de verleiding niet langer weerstaan ….. de prijs is netjes en de rest is heerlijk …jippie! (:D

  • mama78

    Heerlijk vooruitzicht zeg! Hoe lang ga je? Volgend jaar ga ik me er ook weer in verdiepen :). Ik wacht nog op de KLM weken voor een vlucht naar Phoenix in mei.

    gr Debbie