Net geboekt voor eind maart
560e pp
4x overnachtingen hotel
1x overnachting in het vliegtuig
5 nachten
5-6 dagen weg dus, in pennsylv hotel.
het kan dus nu wel, in zomer weet ik niet
Reisorganisaties kopen vluchten en hotelkamers groot in en krijgen daarvoor kortingen die je zelf niet kunt bedingen.
Reken aan de hand van de foldertjes op het reisbureau maar eens uit wat een hotelkamer kost als je hem zelf boekt of wat een reisbureau er voor vraagt. Geld ook voor de vluchten.
Niet zelf boeken!!! Wel gaan!!!!
ik heb hier een reisgids van oad voor me liggen
maar er staat bij luchtvane tazen- en toeslagen p.p. die €103 maar dat is voor reisnr SVNY01 t/m 8
dus dat is dan toch de reis van 4 dagen?
Bij toeslagen andere boekingsklasses reisnr SVNY01 t/m 02 staat er
periode 13.06 t/m 24.08 toeslagen per enkele reis 60
dus..wat is het nou?
in veel gevallen ben je goedkoper uit als je een beetje handelt. slimme vlucht zoeken en rechtstreeks boeken bij het hotel leidt vaak tot een betere prijs. is mijn ervaring.
luchthavenbelasting is bij alle reisaanbieders gelijk, alleen per luchtvaartmaatschappij wisselt het. Let op als je niet rechtstreeks vliegt betaal je dus dubbele luchthavenbelasting….
vliegen met je airmiles is nooit te dpoen via reisbureau.
ik boek al lang alles zelf en het is is in mijn ogen altijd goedkoper. Ik boek betere hotels of betere kamers voor dezelfde prijs. het heeft altijd mijn voorkeur om rechtstreeks bij het hotel te boeken. ik heb altijd het idee dat ze je iets beter kamers geven dan wanneer je boekt via een organisatie.
maar goed. doen wat je niet laten kunt.
Vorige week heb ik een reis naar NY geboekt via het reisbureau.
Dezelfde reis heb ik via internet ook zelf proberen te regelen, maar ik kon alleen maar duurdere opties vinden, of vluchten met overstap en wachttijden waardoor tot een dag (!) langer gereisd moest worden, en waar dus nog extra luchthavenbelasting op zou komen.
Ik zou zeggen: bespaar je de moeite en boek gewoon via het reisbureau…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?